مجله

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

طراحی مواد گوگل همچنان به صورت یک رویکرد مردمی به طراحی وب معاصر است. سبک تقریبا مسطح، مجموعه ای از اصول، در اصل به عنوان دستورالعمل های طراحی شده برای نام تجاری گوگل توصیف یک رویکرد مبتنی بر لایه را به طراحی رابط کاربر.

گذشته از این طرح تجویزی رنگ، تایپوگرافی با دقت بی طرف، و انیمیشن دیزنی esque به، مفهوم دکمه شناور مواد طراحی سایت است که شاید شناخته شده ترین جنبه از سبک. با این حال، به نظر می رسد شناور دکمه اکشن زیر مسیر همان منو همبرگر به. از ناجی به منفور در چند ماه کوتاه است.

شناور دکمه های اکشن جدا از بقیه یک UI، مدل دهید به عنوان اگر شناور بر بالای محتوای به نظر می رسد نشستن. تقریبا به طور انحصاری یک دایره، آنها به شکل خوشایند حداقل، که خود را به انیمیشن آشنایی است. شناور دکمه های اکشن می باشد تکامل طبیعی را هدر چسبنده که برای چند سال گذشته بوده است. جهش گوگل ساخته شده به فراتر از هدر چسبنده حرکت بود جدا شناور دکمه اکشن را از بقیه ناوبری. این تا حد زیادی با ظهور وب سایت تلفن همراه تحت تاثیر قرار بود. موقعیت شناور دکمه اکشن را در سمت راست پایین صفحه نمایش (به عنوان است که تقریبا همیشه مورد) باعث می شود آن را آسان برای انگشت شست خود را به آن ضربه بزنید.