مجله

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

طراحی مواد گوگل همچنان به صورت یک رویکرد مردمی به طراحی وب معاصر است. سبک تقریبا مسطح، مجموعه ای از اصول، در اصل به عنوان دستورالعمل های طراحی شده برای نام تجاری گوگل توصیف یک رویکرد مبتنی بر لایه را به طراحی رابط کاربر.

گذشته از این طرح تجویزی رنگ، تایپوگرافی با دقت بی طرف، و انیمیشن دیزنی esque به، مفهوم دکمه شناور مواد طراحی سایت است که شاید شناخته شده ترین جنبه از سبک. با این حال، به نظر می رسد شناور دکمه اکشن زیر مسیر همان منو همبرگر به. از ناجی به منفور در چند ماه کوتاه است.

شناور دکمه های اکشن جدا از بقیه یک UI، مدل دهید به عنوان اگر شناور بر بالای محتوای به نظر می رسد نشستن. تقریبا به طور انحصاری یک دایره، آنها به شکل خوشایند حداقل، که خود را به انیمیشن آشنایی است. شناور دکمه های اکشن می باشد تکامل طبیعی را هدر چسبنده که برای چند سال گذشته بوده است. جهش گوگل ساخته شده به فراتر از هدر چسبنده حرکت بود جدا شناور دکمه اکشن را از بقیه ناوبری. این تا حد زیادی با ظهور وب سایت تلفن همراه تحت تاثیر قرار بود. موقعیت شناور دکمه اکشن را در سمت راست پایین صفحه نمایش (به عنوان است که تقریبا همیشه مورد) باعث می شود آن را آسان برای انگشت شست خود را به آن ضربه بزنید.

GooglePlus ارسال

استفاده از یک دکمه عمل شناور در طراحی مجدد گوگل پلاس شما را تشویق به ارسال پست، به جای کمک به شما آن را مصرف می کند. چه چیزی بیشتر، بودن نقطه مقابل بقیه ناوبری ناراحتی در صفحه نمایش بزرگتر است.

به عنوان شناور دکمه اکشن راه خود را به طرح های برای صفحه نمایش بزرگتر از یک تلفن، به راحتی از قرار دادن پایین سمت راست به طور فزاینده یک مانع می شود. مانند منوی همبرگر قبل از آن، شناور دکمه اکشن است که راه حل های کشف تلفن همراه-اول همیشه به دسکتاپ ترجمه کنید.

شکل خود را، موقعیت، و رنگ اطمینان شناور دکمه های اکشن ایستادگی کردن از بقیه از یک UI، عمدتا به دلیل روند فعلی برای مسطح، نیمه مسطح، مواد و سبک طراحی تمام عناصر دیگر به صورت مستطیل به طور منظم. اما این مهم است که تشخیص دهند که فقط به عنوان شناور دکمه اکشن بصری مجزا بر روی یک صفحه، آن را در دید سراسر طیف وسیعی از پروژه های مختلف قابل تشخیص است. مواد طراحی در درجه اول یک نام تجاری شرکت های بزرگ است. با هویت نام تجاری مانند یک دارایی حیاتی کسب و کار، تقلید گوگل بعید است برای افزودن ارزش به کسب و کار مشتری خود را است.

vkplayer

این نرم افزار با استفاده از یک VKPlayer دکمه اکشن شناور به ضامن کنترل، که به نظر می رسد سرد، اما یک دکمه play / pause نمی عمل اولیه باشد که اینجا هستید؟

با توجه به مشخصات طراحی مواد دکمه های اکشن شناور به عنوان یک میانبر به عمل اولیه در یک صفحه استفاده می شود؛ اضافه کردن یک آیتم جدید، و یا شروع یک جستجوی جدید. در این سناریو آیکون تابع هستند نسبتا متعارف، و عمل دکمه مرتبط است با روشن است. با این حال، اغلب یک آیکون به اندازه کافی نشان دهنده یک تابع است.

درایو به منظور کاهش یک سایت یا برنامه را به استفاده از تنها چه مشکل تر است. همانطور که در نقد دقیق تئو یو Siang از شناور دکمه اکشن استفاده از شناور دکمه های اکشن نیت یک طراح به کاربر تحمیل می کند هایلایت شده. آنها را تشویق به نوشتن یک ایمیل زمانی که آنها می خواهند از طریق صندوق پستی خود را به عنوان خوانده شده. آنها را تشویق به گرفتن یک عکس جدید، زمانی که آنها می خواهید به بررسی تصاویر گذشته خود را.

شناور دکمه اکشن در نظر گرفته شده به جلو و یک اقدام اولیه خارج از UI به عنوان یک راحتی، اما اگر UI مستلزم یک عمل اولیه، به همین دلیل است، نه بیشتر متمرکز شده است؟

beegit

در غیر این صورت بسیار عالی Beegit با استفاده از یک دکمه عمل شناور برای دسترسی سریع برای کمک به پیام ها و به روز رسانی اخبار بر روی پلت فرم. این است که واقعا تابع اولیه از یک صفحه ترکیب؟

به قول یک امر بدیهی طراحی مشترک، هیچ الگوهای طراحی بد، تنها طراحان بد وجود دارد. مانند منوی همبرگر، شناور دکمه اکشن خوب است مورد استفاده است، اما مورد استفاده ندرت رخ می دهد. مانند منوی همبرگر، پاشنه آشیل شناور عمل دکمه مکرر اشتباه استفاده است. بخش MD در دکمه های شناور تصریح می کند که قابلیت نقشه برداری به شناور دکمه های اکشن "مهم و به اندازه کافی در همه جا"، با این حال آنها معمولا به عنوان یک سبک، زمانی که گزینه بهتری خواهد بود UI متمرکز تر استفاده می شود.

  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • sogol azizi

نظرات (۱)

باسلام 

ممنون از سایت خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی